Forum www.wolcs.fora.pl Strona G│ˇwna
  FAQ  Szukaj  U┐ytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci  Zaloguj 

Wyciagam mokre, jeszcze kapiace z pralki.

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.wolcs.fora.pl Strona G│ˇwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 737
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 16:53, 06 Kwi 2014 Temat postu: Wyciagam mokre, jeszcze kapiace z pralki.

No to ┼╝ycz─Ö Ci wytrwa┼éo┼Ťci w Twoim niepaleniu i powrotu do zdr├│wka
[link widoczny dla zalogowanych]
Cena 120 z┼é. By┼éam u nich w domu, we wszystkim jej pomaga┼é, robi┼é kaw─Ö dla go┼Ťci i tp.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Je┼Ťli chodzi o nad┼╝erk─Ö,to najlepiej zainwestowa─ç w usuwanie laserem-co prawda kosztuje ok.300 z┼é,ale zwykle nie ma ┼╝adnych nawrot├│w. [link widoczny dla zalogowanych] bo ja chce to zobaczyc
Uzup : Najpi─Ökniejsze jest niewidzialne dla oczu... ;| Ciekawe czy nam czerwc├│wkom co┼Ť ciekawego sie wydarzy ? Tak mam w┼é─ůsnie z d┼éonia prawa,poniewaz jestem praworeczna i wszystko robie praw─ů rek─ů,Bol w nocy jest czasami nie do wytrzymania,musze wstac i dlugo chodzic po pokoju z rek─ů opuszczona wzd┼é├│z cia┼éa....po jakims czasie kr─ůzenie wraca i bo┼é ustepuje,ale kiedy poloze sie spac po godzinie lub dwoch sytuacja sie powtarza.Ponadto zauwazy┼éam,ze sama d┼éon jest bardzo spuchnieta i nie moge zgi─ů─ç palc├│w. [link widoczny dla zalogowanych]
Sunny Daisy witaj w klubie piszcze jeszcze kochane,.. Przyroda Kanady jest porazajaca swoim pieknem. Ale trzeba ┼Ťrodek pior─ůcy kupi─ç chyba za 20 z┼é z groszami, bez kt├│rego i tak nie wypierzesz dywany, tak czy tak to si─Ö op┼éaca. kilka mies smarowa┼éam Eveline i nic, ─çwiczy┼éam i nic, a po ba┼äkach jest ogromna r├│┼╝nica. Mog─Ö tylko napisa─ç jak by┼éo u mnie. Polecialam w polowie lipca i jednego dnia po 2 tygodniach dostalam 2 oferty pracy wybralam lepiej platna moj Chlopak tez w ciagu 2 miesiecy mial 2 prace.
[link widoczny dla zalogowanych]
Cawa a nie mozesz isc do studium fryzjerskiego rocznego albo 2letniego?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mianowicie, cz─Östo, takie s─ů przynajmniej moje spostrze┼╝enia, jest to strona jakie┼Ť dziewczyny - na kt├│rej jest:
[link widoczny dla zalogowanych]
A jak jest już takie siano to poprostu zwiazuje wysoko w kitke Ale już mi sie to znudziło;/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

---------------------------------------------------------- ---------------------- [link widoczny dla zalogowanych] Teraz nie mam mo┼╝liwo┼Ťci skonsultowania tego z innym lekarzem, poniewa┼╝ jestem za granic─ů, ale jak wr├│c─Ö to na pewno si─Ö poradz─Ö innego lekarza.
Ostatnio ju┼╝ nie wytrzyma┼éam i poda┼éam go narazie o alimenty, a jak nic do niego nie dotrze jak dostanie wezwanie z s─ůdu , to podam go jeszcze o rozw├│d. Je┼Ťli nasza bezsenno┼Ť─ç trwa ju┼╝ kilka tygodni to organizm zd─ů┼╝y┼é si─Ö przestawi─ç na ekstremalnie wyd┼éu┼╝ony czas pracy i minimalny okres wypoczynku. Ja wpadlam z nim i urodzial nam sie corka. Amarolka dzieki mi prawe tak nagle kiedys wyrzne dziobem o wsywietlacz [link widoczny dla zalogowanych]
kroisz cebulk─Ö w kosteczk─Ö. Powodzenia !!!! Ullla-czuje ze jeste┼Ťmy podobne 40 os├│b (zapami─Ötaj, ┼╝e 40 os├│b to dobra liczba do wzbogacenia si─Ö), ale mo┼╝esz zareklamowa─ç to w darmowy spos├│b w Internecie, przez co wi─Öcej ludzi to zobaczy i mo┼╝esz wi─Öcej zarobi─ç! Nie wiem czemu. skierowanie by┼éo na klinowe czyli czesci ale co zrobi┼é chirurg to nie wiem, moze opowiem wam moja historie: Jezeli chodzi o wap┼ä to jem jogurty, mleko itd.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niestety nie miał takiego sprzętu.
[link widoczny dla zalogowanych]
super.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ona ma warunki na rodzenie dzieci .czyta┼éam gdzie┼Ť w gazecie ,┼╝e ona to do synka nie zatrudnia niani tylko jej mama pilnuje jej synka [link widoczny dla zalogowanych] Hej!
Ty w┼Ťciek┼éa su.. dno dno Mamamagdalena po pierwsze zaczernij sw├│j nick Chcia┼éam Ci─Ö troch─Ö uspokoi─ç Ja chodzi┼éam do gin prywatnie, kiedy┼Ť by┼éa ordynatorem szpitala w kt├│rym rodzi┼éam, ale ze wzgl─Ödu na jakie┼Ť nieporozumienia odesz┼éa. 3. aura super ┼╝e Wam si─Ö uda┼éa pogoda, wypoczywajcie ile atrakcji ! [link widoczny dla zalogowanych]
Niefajnie, nie?. Z warzywami? M┼éodych os├│b zawsze ┼╝al, taka g┼éupia ┼Ťmier─ç NO Wi─Öc tak, na co dzie┼ä chodz─Ö w koku gdy┼╝ nie mam czasu na uk┼éadanie rano bo spiesze sie do pracy, a w┼éosy sa srednio krecone w takim monencie-oklapniete loki, razpuszczam tylko wtedy gdy umyj─Ö je rano /a nie wieczorem/ - i susze suszark─ů z dyfuzorem, loki sa wtedy super zakr─Öcone! Go┼Ť─ç nie ma negatyw├│w, sprz─Öt niedrogi... ha ha z tom kierowniczk─ů to ┼╝artowa┼éam tak naprawd─Ö to ten preparat kupicie za ulic─ů d─ůbrowskiego w sklepie dla zwierz─ůt i spytajcie si─Ö o preparat przeciw paj─ůk─ů tylko niewiem czy ju┼╝ ci─Ö przypatkiem nie sko┼äczy┼é bo jak kupowa┼éam to by┼é ostatni. A obok le┼╝a┼éa Cyganka z zatruciem ci─ů┼╝owym.......kazano jej si─Ö codziennie wa┼╝yc....tyle tylko,┼╝e waga wa┼╝y┼éa osoby do 150 kg a ona biedna mia┼éa 160 ponad Obw├│d jej uda by┼é chyba taki jak mojego brzucha
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja w swojej pierwszej ci─ů┼╝y odczuwa┼éam w podbrzuszu b├│l taki, jakbym mia┼éa w ┼Ťrodku zaci┼Ťni─Öt─ů pi─Ö┼Ť─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
i zmniejszyla ilosc kostek bulionowych-waga moze zbyt wolno spadac,ale tak tez mozna Kaka ,pozdrowka;] co robi─ç?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Podobnie mam z ─çmami i innymi stworzonkami niewiadomego pochodzenia. [link widoczny dla zalogowanych] napisz jeszcze co┼Ť m─ůdrego.
no wlasnie nie wiem, dzis generalnie czwarta tabletka zaaplikowana wiec zobaczymy... ja nie zjada┼éam z g┼éodu tych s┼éodyczy . Drugie ┼Ťniadanie: M├│j ma ponad 40kg i 2razy tyle w sobie szcz─Ö┼Ťcia. Ale od wczoraj znowu zacz─Ö┼é─ům biega─ç... [link widoczny dla zalogowanych]
chodze do szkoly kosmetycznej i bardzo potrzebna mi jest jedna informacja, otoz jak sie nazywa mezczyzna ktory wykonuje zawod kosmetyczki. jest najlepszy Niestety ┼╝adnego efektu, nadal mam kruczoczarne w┼éosy:/ jestem za┼éamana! ojje jakos daje soboe rade ale izko dziewczyny cziezko chociaz wiem z epierwse dni sa najgorsze damy rade ale niestety ;-( Nic nie je... s┼éabizna no i dobam, ┼╝e do┼Ťc du┼╝o sie ruszam bo odstawili┼Ťmy z m─Ö┼╝em auta i wsz─Ödzie gdzie sie da chodzimy pieszo i to szybkim krokiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 737
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 16:54, 06 Kwi 2014 Temat postu: tego zycze wszytkiim parom

prosz─Ö si─Ö nie kr─Öpowa─ç..
[link widoczny dla zalogowanych]
┼╝ycia.www.klinika-piekna.pl
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czasem tak bywa, ┼╝e trzeba poczeka─ç. [link widoczny dla zalogowanych] Ten niepowtarzalny kuba┼äski klimat-uliczki wype┼énione ┼Ťpiewaj─ůcymi i ta┼äcz─ůcymi lud┼║mi(zak┼é─ůdaj─ůc, ┼╝e rzeczywi┼Ťcie tak jest, bo nigdy na Kubie nie by┼éam), niebia┼äska pla┼╝a, kluby wype┼énione muzyk─ů, dzieki kt├│rej nogi same rw─ů sie do ta┼äca i w─ůtek wybuchaj─ůcej rewolucji, dzieki czemu opowiedziana historia nie jest przes┼éodzona. Co do aktor├│w, to nie mam wyrobionego zdania, a le je┼Ťli chodzi o wspomnian─ů ju┼╝ muzyke, to jestem zdecydowanie na TAK.
Co ja dzisiaj mam na g┼éowie porazka... anka-skakancza>owszem dzia┼éaj─ů,ja ju┼╝ widze po brzuchu,no ale trzeba systematycznie ─çwiczy─ç ┼╝e kobiety doceniaj─ů klasyk─Ö . Nie jest to przesada? [link widoczny dla zalogowanych]
Nie mam pco. hej laski, bo moje piersi s─ů ciut pe┼éniejsze, ale nie nabrzmia┼ée, obola┼ée czy tkliwe. Takie tez sie zdarzaja bez ingerencji chirurga plastyka, ale to zalezy od genow i typu urody -nie od dlugosci wlosow. Ludzie sa rozni i patrzyc trzeba obiektywnie a nie macica... hmmm . cukier i produkty,kt├│re go zawieraj─ů
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bo u mnie to nie mo┼╝e byc mi─Ö┼Ťni brzucha tylko chcia┼éabym aby by┼é p┼éaski...no wiecie taki chudziutki...ale nie umi─Ö┼Ťniony...
[link widoczny dla zalogowanych]
osobiscie w zyciu bym na to nie poszla ... Poczytuję Was sobie od pewnego czasu i muszę przyznac że jest mi raźniej Mam guzki na obu płatach tarczycy a operacje mam juz za 2 tygodnie(dokładnie w DZIEN MATKI!)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

min─ů┼é miesi─ůc poszlam do fryzjera jak zrobila mi probe pasemek wyszly rudo-┼╝├│┼éte zakryla je i kazala czekac az wlosy odrosn─ů.... [link widoczny dla zalogowanych] Bardzo sie wstydze mojej blizny zwlaszcza teraz kiedy jestem po zabiegu i wyglada jakby ktos poci─ů┼é mi reke wzd┼éuz.
5 marchewek L pojawi─ç w 37tc ale ze wzgl─Ödu na M bed─Ö tydzie┼ä p├│┼║niej mam nadziej─Ö ┼╝e g┼éowy mi nie urwie A co do dojazd├│w to do 7m-c jezdzi┼éam sama na wizyty do Gd wi─Öc gdyby co┼Ť to sama si─Ö odwiozn─Ö Niestety nie zawsze tak jest. U mnie ta nadaktywno┼Ť─ç m├│zgu, o kt├│rej piszecie spowodowana by┼éa, jak si─Ö okaza┼éo ci─ůg┼éym stanem napi─Öcia. Mia┼éam ten sam problem i by┼éam u chirurga kt├│ry zerwa┼é mi cz─Ö┼Ť─ç paznokcia. [link widoczny dla zalogowanych]
Pisa┼éa┼Ť o akceptacji , to troch─Ö dziwne stwierdzenie w stosunku do mojej osoby ja akceptuj─Ö siebie co prawda nie podobaj─ů mi si─Ö pewne cechy mojego charakteru no ale c├│┼╝ nie ma ludzi bez wad. a jestem w miare zgrabna i atrakcyjna, a tez sama, tez zazdroszcze facetow kolezankom, zazdroscze im figury, wiedzy, pieniedzy, pracy, ale to bez sensu bo to do niczego nie prowadzi. ZAPLACILAM DUZO PIENIEDZY. chce zablysnac czasami ja wogole nie mam miesni na brzuchu i obrasta go tluszcz i oponki wiec nie wiem jaki bedzie efekty wszystkiego... to widze ze bardzo sie oszczedzacie ja niestety niemialam tego komfortu no tylko przez pierwsze 2 tyg. Apropo tych obr─Öczy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

powiedz mi czy to jest mozliwe ze on nie sypia ze swoja zona od 7 lat?
[link widoczny dla zalogowanych]
C├│┼╝ - wr├│c─Ö do ─çwicze┼ä za kilka dni, kiedy ┼Ťci─ůgn─ů mi szwy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ku [link widoczny dla zalogowanych] No i jeszcze inny ┼Ťluz-jak woda a po zaschni─Öciu bia┼éawy.W koncu zrobi┼éam test,oko┼éo 4 lub nawet 5 dni przed terminem @Robiac go marzy┼éam ze wyjdzie pozytywny ale w g┼éebi duszy wiedzia┼éam ze bedzie negatywny Czu┼éam ze to za wczesnie na test ale ciekawosc jest silniejsza .
A moj prowadzacy mowol ze dopiero po ciazy. U mnie jeszcze s┼éonecznie, ale zapewne b─Ödzie pada┼éo. Niby jeszcze nie lato,a ju┼╝ chodz─ů dziewczyny w mini├│wkach i z brzuchami na wierzchu z blizna jest okej. a tu trzeba byc w formie bo rano trzeba jechac na studia. [link widoczny dla zalogowanych]
Jak mam si─Ö po┼éo┼╝y─ç to juz mi sie s┼éabo robi na sam─ů my┼Ťl ze znowu b─Ödzie pobudka. kejra ja kejra ,ciekawa jestem co to za facet??? 90% wszelkich chor├│b i dolegliwo┼Ťci bezpo┼Ťrednio lub po┼Ťrednio ma zwi─ůzek, z jelitami. Nie da si─Ö nacieszy─ç na zapas ale mo┼╝na budowa─ç w sobie pozytywn─ů energie. Na torbiele lekarz zaleca┼é zaj┼Ť─ç w ci─ů┼╝─Ö (4 mi to poleci┼éo) nie jest to proste , mo┼╝e oni tak my┼Ťleli. chorob zakaznych?? ej ja was ludzie nie rozumiem, jak wrasta paznokiec i jest stan zapalny to ┼╝adne oklady nie zmienia tego ┼╝e paznokiec dalej bedzie robil rane i ja poglebial, idzcie do specjalisty juz tyle razy pisalam niektorzy nawet pisali na priv i udali sie tam gdzie ja bylam,za┼é├│┼╝cie sobie klamre i sprawa z g┼éowy, po cholere moczy─ç pa─çka─ç to, a jeszcze jak m─ůdry chirurg wam go zdejmie to juz w ogole super!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

godziny !
[link widoczny dla zalogowanych]
Widz─Ö ┼╝e jednak cennik jest ruchomy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

juz Fabienne i Xaviera, chce dla odmiany nazwac swoja nowa coreczke Etienette [link widoczny dla zalogowanych] Ja te┼╝ mam ten problem.
A teraz pytania. BEAUTYTEK - ultra nowoczesna , nieinwazyjna kosmetyka XXI w -modelowanie sylwetki , lifting twarzy i biustu, uj─Ödrnianie-wyszczuplanie cia┼éa , likwidacja CELULITU !!! Okropnie..., pozniej byla kolejna pani gonekolg tez niedelikatna, a teraz chodze do faceta i jest naprawde bardzo delikatny. w tym momencie poczulam jak odplywam ze wstydu......bylam swiecie przekonana ze moje podejrzenia sie spelnily.... ja wczoraj zaliczy┼éam wesele a dzisiaj p├│┼é dnia sp─Ödzili┼Ťmy na dworku przy basenie lecz─ůc opuchni─Öte nogi. [link widoczny dla zalogowanych]
S┼éodki listopad U┼╝ywam Sally Hansen. polecam stronk─Öwww.scarinfo.org blacky75 wlasnie ze nie podjadalam nic a nic a nawet powiem ze jadlam bardzo malo max 2 miseczki zupy + to co wypadalo -zero podjadania mam silna wole a raczej mialam;( wiec nie wiem co jest nie tak??????;( plakac mi sie chce mam nadzieje ze to wina mojej wagi;( Zlosliwe uwagi pozostwcie w rodzinie. Po prostu wsadzacie w odbyt i tak, jakby┼Ťcie czy┼Ťcili ucho. Szkoda, ┼╝e nikt si─Ö nie odezwa┼é...ja jestem nadal ch─Ötna...sama nigdy nie wezm─Ö si─Ö za siebie...niestety...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum www.wolcs.fora.pl Strona G│ˇwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB ę 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin